Toast

Nu är jag lite elak, jag läste precis min syster Ericas blogg och hon hade ätit en toast. EN TOAST. Jag satt här och småfnissade för mig själv och skakade lite på huvudet. Toast skriver man ju fan bara för att det låter så mycket mer fäääncysmääääänchy än - rostad macka. Vad är det för fel på våra hederliga rostade mackor, ingenting är jag så vågad att jag vågar påstå. Men jag är en väldigt vågad person, en mindre vågad person som Erica känner behovet av en - toast. Men det är ju tur att det finns Ericor i vårt samhälle, annars hade det varit risk för tsunami.

Kommentarer
Postat av: erica

när det görs i en Toastmaster heter det TOAST, dooh

2010-03-17 @ 13:06:02
URL: http://www.inmyarms.devote.se
Postat av: Antonia

Är helt med Erica på den punkten!

Toast är två rostmackor ovan på varandra, med fyllning mellan och görs i en toastmaster ;p

2010-03-17 @ 15:33:25
URL: http://stainless.webblogg.se/
Postat av: Emmie

aaaaaah ni menar en hederlig svensk varm macka =P

2010-03-17 @ 18:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback