Vänd om Marlen...

... detta faller ändå inte dig i smaken! Personligen förstår jag ju hur det inte kan göra det men så är det bara ibland. Elin brukade gilla det iaf, men vem vet nu när hon har blivit en gammal soffsittare.. då brakar ju det mesta utför, även musiksmaken.. ;o)
 Erika envisas ju med att tjata om filmen Tropas de Elite, gå inte på hennes lögner, FILMEN ÄR SKIT! Den kunde varit bra, men storyn är tunn som silkespapper och skådespeleriandet, ja låt oss säga såhär; jag skulle fått en roll om jag velat... ( förlåt Erika, men jag kan bara inte stå vid sidan om och inget säga )



Btw jag är helt säker på att Noel är påväg att bli ett pop-snöre; jag har försökt, FÖRSÖKT, spela lite sjysst musik på en behaglig ( läs: hög ) ljudnivå, när ljudet har gått över en halv decibel så kommer Noel farandes som en frustande tjur, okej kanske mer som en Tjuren Ferdinand -kalv, gapandes och skrikandes över att musiken inte är bra och att ljudet är på tok för högt... tsss, dagens små skitar alltså!

Kommentarer
Postat av: Marlen

Jag stod ut till 1.34 sedan betedde jag mig som Noel. Han verkar vara en hyvens grabb med en alldeles särdeles god smak! ;)

Förresten blev jag livrädd då jag såg rubriken på ditt inlägg! Tänk på gamlingens hjärta Emmie!

2009-03-11 @ 20:05:53
Postat av: Anonym

ja filmen får du tycka vad du vill om, tycker däremot det är lite dåligt att du inte kan stava din systers namn rätt, men okej EMMY xD

2009-03-11 @ 20:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback