Helgräddaren ( nä här ska inget gräddas )

   Reperations-snubben på Electrolux har räddat min helg! Det var bestämt att han inte skulle komma förrän på måndag men han hade en stund över och såg till att fixa min söta lilla tvättmaskin idag istället, underbart! Jag har lämnat dörren till badrummet öppen bara för att jag nu ska kunna lyssna och njuta till det underbar lilla dunkandet som uppstår varje gång tvättmedelsbehållaren slår i glaset.
 
 Detta är en helg då vi alla är lediga, ska bli riktigt skönt. Vad vi ska hitta på det vette fasen, men vi måste iaf åka och köpa fler flyttkartonger. Vi har packat 10 st kartonger hittills och vad ska man säga, jo att det är ju som en piss i Mississippi! Med andra ord så kommer det att gå åt en förbannad massa kartonger, men men så är det ju bara, inget att göra åt saken.
 Oj, ja vi måste gå igenom förrådet också där är ju hur mycket som helst som man aldrig skulle lagt in utan slängt direkt, undra om man någonsin kommer lära sig?!

Nåja, det ska nog finnas saker att hitta på denna helgen också  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback