Denna måndag

   Jag kan inte tro att det finns någon bättre rea än en bok-rea! Jag älskar att köpa böcker och att dessutom få köpa billiga böcker, ja det kan ju bara inte bli bättre. Idag köpte jag två böcker som jag länge gått och suktat efter men som jag tänkt att jag skulle vänta med att köpa tills de kom i pocket; Camilla Läckbergs Sjöjungfrun och Jens Lapidus Aldrig fucka upp. Jag vet om att dessa böcker kommer att vara mig ett stort nöje att läsa, det är två bra författare... egentligen har jag inte tid att läsa, jäjä I'll just have to make time.

 Har dessutom klippt mig, det är en underdrift att säga att det var på tiden! Ja herregud det växer som ogräs och är tjockt som en ponnymann... tror det skulle kunna brukas som skyddshjälm inom vilken gruv-verksamhet som helst. Tror aldrig att jag har varit hos en frisör som inte förundrats över hur tjockt mitt hår är och som dessutom känt sig tvungna att informera mig om vilken tur jag haft.
 Jag gick till en ny frisör, detdär med frisörer är ju ett helt kapitel för sig alltså. Fan vad det kan vara svårt att hitta en frisör som man trivs med. Jag hittade faktiskt en här upp efter några år... Riktigt bra, hade många bra idéer inte en sådan som är som ett stort frågetecken när man säger till dem att de har händerna fria bara man inte kommer att gå därifrån med en kärringfrissa eller rosa hår. Men det var inte helt billigt heller och det senaste året, ett och ett halvt kanske så har jag inte riktigt haft samma frisör-kassa som jag haft tidigare. Men hon jag gick idag verkar faktiskt helt okej och hade ett rimligt pris, det är ju lite typiskt med tanke på att jag ändå inte kan gå där så länge till. Men Elin verkar ju hittat bra frisör i Lidköping så det ska la lösa sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback