Igår

   Det var ett tag sedan som jag skrev senast, har inte haft så mycket att säga egentligen det är nog så att jag inte har det nu heller...
 Igår var det intressenter här och kollade på lägenheten, tydligen så var alla intresserade. Detta skulle nog inte vara några problem det här sa kvinnan från Förvaltaren, fin utsikt åt båda hållen etc etc.

 WHAT THE FUCK DO WE CARE?!

 Haha... som om vi skulle ha någon som helst vinning i att de kommer lyckas hyra ut denna lägenheten. Eller kanske har jag missat klausulen där det står att vi inte får flytta om de inte hittar någon som kan flytta in efter oss... den hade varit jobbig, det måste erkännas.

 Gårdagens höjdpunkt var ju ändå att kärringa ( långt äää ) som sålde åkremsan till Eddo igår av misstag gav honom 2... Sparade 180 spänn och gick med ett töntigt litet leende resten av dagen ( har jag någonsin berättat om hur enkelt det är att göra mig glad..? nåja, vi tar det en annan dag ).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback