Fan vad tiden går!

   Månaderna bara rusar fram, det är helt omöjligt att hinna med! Det är ju både bra och dåligt såklart, panik över allt som ska klaffa men värsta underbara känsla att få komma bort från Sthlm, bo nära Elin och en början på en massa nya saker för mig, Eddo och Noel! Imorgon bär det av till Elin, ska kolla min villa på söndag och sen på måndag är det jobbintervju och överlåtandet av villan som står på listan. Helt galet!
 Ska bli riktigt roligt att få se hur det faktiskt ser ut i vårt nya hem.. haha!

   Igår var vi på bankärende, Eddo och jag, sen var jag ju bara tvungen att svänga inom Åhléns, älskar den butiken! Ingenting går ju upp emot Åhléns-huset på Drottninggatan ( okej IKEA ) man kan hitta allt från heminredning till smink, böcker och mat. Underbart!
 Nåja, det blev iaf lite inhandlat som inte alls var planerat; hittade en oljelampa till nedsatt pris, har velat köpa en sådan ett tag, en klänning som var hur skön som helst, PENNOR, jag älskar att köpa pennor och ett påskaägg som ska fyllas till Noel senare  =)

 nu ska det packas lite, ska inte alls ha med mig mycket men jag börjar jobba halv tre och kommer inte vara hemma igen förrän vid 23 så det kan vara skönt att ha det gjort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback