Invånare i Skara kommun

   Så har man då äntligen flyttat! Fan det är ju helt galet att det hela verkligen har blivit av och att själva flytten nu ligger bakom en och inte framför en, men tacka faan för att den ligger bakom... Jag har sagt det att nu flyttar jag inte på 10 år! Men ja, det gick ju, såklart. Men det hade ju knappast gått om vi inte fått en massa hjälp; mamma och pappa ( aka Stickan ) kom upp kvällen innan, Niklas var till stoor hjälp och sedan även Elin och Fredrik som tog emot allt jäkla bröte vid Villa Andersson/Jönnerstig i Skara. Jag rekommenderar inte att flytta och flyttstäda under en och samma dag, man har att göra och sen skulle man köra 35 mil också...

   Nu är det ju en herrans massa som måste fixas, vi har ju aldrig riktigt inspekterat det nya hemmet och ja det är en hel del ovälkomna överraskningar som måste tas itu med. Men det hade inte ändrat något vad gällde köpet ändå, området och trädgården var ju det som lockade och det gäller fortfarande. Potentialen är stor och det kommer att bli hur mysigt som helst här, det är jag säker på!
 En bil skulle inte skada, det kan jag ju säga redan nu, men jag har införskaffat vars ett busskort till mig och Eddo och det får ta oss dit vi ska än så länge. Imorgon ska vi iaf in till antingen Lidköping eller Skövde, måste fixa en dator till Eddo och vi ska kolla wall-stickers på Gallerix till vår ny-målade hall. Roligt att man kan piffa upp med sådant istället för att köpa tapet. Men inget ont om tapet! Jag har beställt en hiskeligt dyr ( enligt mig då ) tapet till vår fond-vägg i vardagsrummet och det kommer bli så jävla snyggt! Har dessutom redan en i tankarna för en fond-vägg i vårt sovrum, Eddo ska bara bearbetas lite... Oranget är inte riktigt hans färg.

Nåja, nu ska jag inte uppehålla er längre... Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback