Familjeresa till Lidköping

   Ja vi styrde kosan mot Lidköping igår, jag, Eddo och Noel. Siktet var inställt på Gallerix och wall-stickers, hitta vi några wallstickers på Gallerix? Nej. Hittade vi en massa andra grejer i en massa andra butiker? Ja men självklart! Hur ofta är det inte så, man hittar inte det man ska men kommer ändå hemma med en massa kassar med nya grejer... Nåja, det var inte bara en massa skräp utan endel vettiga grejer också. Jag tror at t Elin kommer tycka att mina köp var riktigt vettiga med tanke på att ett utav dem var hennes födelsedagspresent... Jag har gått och haft lite ångest över den men jag är riktigt nöjd med det jag hittade, nu återstår bara att se om hon
också blir det.

   Efter Lidköping var vi tvungna att gå inom färghandeln i Skara, 12,5 liter färg och skyddspapp skulle inhandlas för att sedan kånkas hem av Eddo och mig ( Noel är dålig bärhjälp måste jag tillstå ). Här hittade vi också en wallsticker som kommer passa fin-fint i vår hall. Dessutom var personalen på färghandeln hur goa och rara som helst och kom och levererade färgen och skyddspappen senare på kvällen så att vi slapp kånka på det hela vägen hem. Som om inte det var nog så erbjöd våran granne oss att få låna deras bil om det var något tungt eller jobbigt vi behövde få hem. Nu kanske det skulle kännas dumt att göra det så till största sannolikhet kommer vi aldrig göra det, men människor här har iaf varit väldigt vänliga och hjälpsamma mot oss. Sånt är alltid roligt.

Nej måste vidare och fixa lite med tvätten!

Kommentarer
Postat av: elin

kommer alldeles säkert bli nöjd. då e du bara en present back :P

2009-06-09 @ 18:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback