Bolöst?

   Vet ni att jag har väldigt svårt att bryta en vana som jag har haft nu det senaste året, nämligen att gå in på Blocket och Hemnet för att kolla om det har kommit upp några nya bostäder till salu. Ja, jag är fullt medveten om att vårt boende är löst, det är också det enda som är löst, men jag gör det ändå och det pirrar till lite i magen när jag ser något som verkar intressant. Jag vet inte riktigt vad det är för fel på mig, det är så mycket att hålla reda på...

 Förresten, några volentärer till flyttstäd och dylikt till i sommar?!

 Nä, jag trodde väl inte det heller.


  Nu kommer jag vara sådär som jag tycker är irriterande med andra bloggare, saknandet av älsklingen, ljuset i mörkret och livets elixir. Jag saknar Eddo. Det händer faktiskt inte speciellt ofta, jag klarar mig alldeles förträffligt utan honom och annat sällskap för det mesta ( att ha barn har ju bara förvärrat det behovet ) och kan tycka att andra är så förbaskat töntiga som hela tiden ska gå och sukta efter sin andra hälft och hela tiden ska de proklamera detta, de kommer inte klara sig en minut till, de står vid livets rand och ser bara det svarta djupet framför sig... Seriöst!
 Men nu måste jag tillstå att jag saknar Eddo, vi har jobbat om varandra och kring varandra en hel del den senaste månaden ( läs senaste 5 åren ) och har haft svårt att tillbringa tid tillsammans bara han och jag. Detta är faktiskt en utav de saker vi har lovat varandra att det ska bli mer av när vi flyttat ( läs: Elin och Noel ska bli riktigt riktigt bra vänner ), det och ja att hela familjen ska få fler tillfällen att vara tillsammans och hitta på saker.

Ja anyways så längtar jag tills Eddo kommer hem från jobbet om sisådär 2 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback