Surfittor finns det gott om..

   ... ja det är meddelandet som Erica vill ge oss via msn inatt och jag finner det lite roande. Min syster kan vara riktigt rar och söt när hon vill men faan vilken surfitta hon kan vara ibland, maken till dåligt humör får man leta efter när hon lägger den sidan till, det går inte vara i hennes närhet hon bara spyr galla omkring sig...

 Ja egentligen borde jag väl sova vid det här laget men det går inte, ligger och lyssnar på när Noel hostar sisådär varannan minut väntar bara på att han ska komma smygandes. Ja visst är han för jävlig.
 Jag har börjat med en ny företeelse, nämligen att lyssna på musik tills jag somnar, lyssnar via min mobil och alltid samma skiva; James Blunt - All the lost souls med ett undantag, spår två är Kid Rocks - All summer long. Kan ju tyckas lite tjatigt men det är den enda skivan jag orkat fixa och den är lugn vilket passar bra.
 För att vara mig så är detta en väldigt konstig vana, förrut var jag tvungen att ha det knäpptyst för att jag överhuvudtaget skulle kunna somna och mörkt mörkt mörkt, uppfylldes inte dessa kriterier så var det en vakennatt som gällde för mig. Kommer ihåg att när jag bodde på Klövervägen så hade jag problem med att den lilla lilla lampan på min stereo lyste röd i mörkret när stereon var av och inte kunde jag sätta på den för då lyste displayen istället... vilket dilemma detta var, ibland hängde jag helt sonika över ett klädesplagg för att slippa den.

 Hohoho... jag ligger och skriver i vardagsrummet nu med fönstret lite lite öppet för att få in friskluft och jag tyckte att det var vinddraget som jag hörde men det var det fasen inte; det är Eddo bakom stängd dörr i sovrummet som snarkar sig in i drömmarnas land. Ja det är ju bra att någon av oss kan sova i ur och skur iaf...
 

Kommentarer
Postat av: erica

Hahaha, nu tkr jag inte du ska vara sådan, jag kan faktiskt inte hjälpa att jag fick pappas humör, och för den delen så är jag oftast from som ett lamm .

2009-01-12 @ 05:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback