Orättvisa

   Ja jag kan inte kalla det något annat än just orättvisa, jag pikade vid precis fel tillfälle; när ingen annan var i närheten. Gud så frustrerande!
 Jag satt på jobbet, klockan var 20 och programmet för stunden var På spåret, jag har börjat följa det nu, tycker att gästerna är hur roliga som helst ibland. Men jag undrar ju varför i herrans namn jag skulle brilljera och kicka ass just denna kvällen, jag var outstanding och hittade som aldrig förr, det var Brisbane, det var Geneve, Lynard Skynard var bandet, det tog helt enkelt aldrig slut, min brilljans alltså...
 Detta var en once in a lifetime experience, kommer aldrig att hända igen, jag lovar kommer Vinslöv med så kommer jag att missa det. Hur är det man säger; otack är geniets lön?

Kommentarer
Postat av: Lindha

då missade du när det handlade om Åhus då??!! =)

2009-02-01 @ 19:12:51
URL: http://livansplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback