Massutskick

   Det tycker jag riktigt illa om, massutskick av mail. Särskilt illa tycker jag om kedjebrev som hotar med att om jag inte skickar detta vidare så kommer mitt liv gå åt helvete. Troligt, nä.. Och tvinga inte mig att skicka jag-älskar-er-alla-mail till mina absolut bästa vänner, jag vill inte och jag vägrar att älska er alla!
 Sms är nästan ännu värre, som OM jag skulle lägga pengar på att skicka något crap som någon tomte på 3 eller Telia har knåpat ihop för att lura till företaget ännu mer pengar, nej tack!
 
Finns det verkligen någon som läser alla dessa massutskicks-mail som folk mailar till alla i sin adressbok, finns det någon som orkar? Bara så ni vet så är iaf inte jag en av dessa människor...

   Anyways... jag tycker att denna lilla propaganda-sång är bra, eller jag tycker den är trallvänlig. Jag önskar att jag hade kunnat tralla med mer än med mina GREEN.. lalalaa... GREEN... dadada... GREEN.. men jag hinner fan inte höra vad den lilla jäveln han sjunger. Så jag sjunger GREEEEEEEEN!


GOOO GREEEEEEEEEEEEEN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men hallå där! =)



Va kul att höra från dig! Va ett tag sen. =P

2009-01-29 @ 23:20:03
URL: http://missrockangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback