Min Elins dag!

   Ja för det är det verkligen, idag lämnar hon den trygghet som hon följt genom livet och ger sig ut i vuxenlivet ( haha, jomenvisst ). Idag är nämligen dagen då Elin får sin högskoleexamen och jag är så fruktansvärt stolt över henne, en stor bedrift och hon har klarat den galant och utan många ord av klagan!
 Tyvärr sitter jag kvar i Sthlm, hela familjen insjuknade just denna förbannade veckan i något knasigt skit, men det är mindre intressant.
 Återigen har familjen samlats i den nyfunna metropolen Götene och just nu är de i kyrkan, imorgon kommer det bli fest av hemma hos Elin och Fredrik där Elin ska firas uta helvete och det bjuds på god mat och dricka. Jag hoppas alla har det bra och att Elin får en helg hon sent ska glömma!

 Stolt och tårögd är vad du gör mig min underbara underbara Elin, älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback