Den snodda listan

Vad gör du just nu?   Våndas över att dagen snart är slut!

Drömde du något inatt?  
Jo det gjorde jag säkert, men jag kommer aldrig ihåg vad jag drömmer.

När var du på bio senast?  
Herreminjeeeeesus... det var längesedan, kan inte minnas när det var.

Vad heter du i mellannamn?  
Gunilla INGEGÄRD, tom så att mamma ångrar sig... jaja..

Tränar du?  
Vad är detta, 20 frågor eller... :oP

Hur lång är du?  
En meter och sjuttiotre centimeter hög över marken.

Vill du vara längre?  
Näää, varför det? Det är lagom när karlen är huvudet längre.

Vad heter din närmaste kompis/ar?  
Hmm.. den här var svår, har suttit med den i 20 min nu... jag gjorde en kinke lane... lotten hamnade på Elin denna gång.

Har du husdjur?  
I en lägenhet, på sjätte våningen... skulle inte tro det.

Dricker du kaffe?   Självklart inte, nämn en enda person som tyckte att kaffe var gott första gången de testade... nej just det, varför då försöka igen?! Med alkohol får man åtminstonde ett trevligt litet rus som belöning.

Har du digitalkamera?   Som jag tidigare förklarat så låter jag främlingar ta kort på oss och maila dem, vilka familjefoto vi har fått ihop!

Photoshop?   Ja vi har något jäkla mög som är alldeles fruktansvärt bakvänt och jag fattar ingenting, med andra ord så har jag fortfarande nytta av Eddo...

Varför skriver du din blogg?   Ja det undrar jag med, vilken press det är att tänka ut alla dessa inlägg!

Vad vill du få ut av din blogg?   En stadig inkomst hade ju inte suttit helt fel men i väntan på den så är jag här enbart för att roa er.

Vad tycker du om modebloggar, är din blogg en modeblogg?   Med tanke på kvantiteten av modetips som ni har tragglat er igenom här på denna blogg så kan ni nog besvara den frågan själva. Jag gör så gott jag kan!

Give it to me fast

Naturdiet vs Marabou?   Mmm... marabou
Datorn vs fotboll?   Where is the competition? ( tänk efter noooga nu Elin; vilket spel? )
Filmkväll vs fest?   Verkar det som att jag behöver se mer film?! Finns det ens mer film att se!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback