Året 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förrut?
   
Blivit ägare till en bostad.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
   
Avger inga nyårslöften, funkar inte för mig.

3. Blev någon / några av dina vänner föräldrar i år?
   
Jo några stycken faktiskt.

4. Dog någon som stod dig nära?
   
Nej.

5. Vilka länder besökte du?
   
Sverige, jag spenderade hemskt mycket tid i Sverige.

6. Är det något som du saknar från år 2008 som du vill ha år 2009?
    Förändring, utveckling och ett klart mål.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
    
Ja det skulle väl vara när vi vann budgivningen om vårt drömhem om jag bara kom ihåg datumet....

8. Vad var din största framgång 2008?
    Jag kan inte påstå att det känts som att jag åstadkommit någonting det året faktiskt.

9. Största misstaget?
   
Att jag fortfarande inte kan hitta det som jag en gång förlagt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
     
Inte mer än vanligt.

11. Bästa köpet?
     
Min/vår framtid och bostad.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
     
Måste hålla med min kusin där; RÄKNINGAR.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
      
Oj, det var hur mycket som helst, litet som stort. Återkommande är ju bostadsköpet.. haha.

14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2008?
     
Curly Sue ( eller hur den nu stavas, jäkla lustig titel ) med Takida.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med andra år?
      
Allting var lite lättare och ljusare och overkligt.

16. Vad önskar du att du hade gjort mer?
      
Motionerat, rört på mig och inte varit så förbannat jäkla passiv.

17. Vad önskar du att du hade gjort mindre?
      
Ätit och gått upp i vikt.

18. Hur tillbringade du julen?
      
Här hemma med min underbara Noel och min underbara Eddo.

19. Blev du kär 2008r?
     
Ja, blir bara kärare och kärare i Eddo för var år som går, underbar känsla helt fantastiskt.

20. Hur många one night stands?
     
Inga, försöker hålla ned antalet för husefridens skull.

21. Favoritprogram på tv?
      
Nya favoriter detta året är helt klart Entourage och Californication.

22. Bästa boken du läste 2008?
      
The Dirt - Mötley Crüe skriven av Neil Strauss var riktigt bra.

23. Största musikaliska upptäckten?
      
Ingen vad jag kan komma på.

24. Något du önskade dig och fick?
      
Kärlek, ömhet, omtanke och någon som håller om mig.

25. Något du önskade dig men inte fick?
      
Det var snålt med regnande bilar, nästa år kanske...

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
      
Tillbringade den med Noel.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
     
Lite mer pengar skulle ha kommit väl till hands.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
      
Obefintlig.

29. Vad fick dig att må bra?
      
Bra böcker, telefonsamtal med Elin, Noels hjärtliga skratt och mysstunderna med Eddo.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
      
Jag är inte så kändiskåt.

31. Vem saknade du?
      
Mormor.

32. De bästa nya människorna du träffade?
     
Jag klarar mig gott på de gamla människorna i mitt liv.


      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback