My sis, the celebrity...

   Ja som Erica själv skrev så har hon fått en herrans massa kommentarer... kommentarerna är ju dessutom av den karaktären som brukar finnas på de lite större bloggarna... haha.. lite roligt är det allt... snart kommer hon väl glassa rundor som Blondinbella, bärandes päls och ge ut förhållande - och självförtroende-tips till höger och vänster.

 Jag sitter här, i en jävla röra. Lite flyttkartonger står här i vardagsrummet, enligt mina föräldrar kan man inte börja tidigt nog; de är på mig varje gång vi pratar i telefon ( pappa har alltså fyllt sin ringa-emmie-detta-året-kvot vid det här laget ).
 Sen så står även dammsugaren där och lyser med sin oduglighet; den har gett upp, tagit sitt sista andetag, kastat in handduken och så vidare och så vidare... Tror ni att den har hyfs nog att lägga av när jag har dammsugit färdigt, nej då utan nu står jag med 1/3-dels vardagsrum dammsugat medans i resten av lägenheten så dansar dammråttorna can-can. Och detta mitt i en finanskris... The nerv of some..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback