Fredagen den 13:e

  Idag har jag och Noel varit hemma tillsammans, han har en hosta som nästan gör så att hans lungor hoppar ut och söker nytt bo, men i övrigt är han hur pigg som helst. Vi har spelat lite Spyro the dragon, han gillar verkligen det spelet och jag har fortfarande barnasinnet kvar när det gäller tv-spel so why not... Men idag när vi skulle spela så var det inte så spännande; det gick inte att ladda sparade spel... vi hade kommit till "sista världen"... wohoo. Bara till att börja om från början, den lille ville ju spela.
 Jag hade ju tänkt att plugga en massa idag, har prov nästa vecka också och ändlöst med uppgifter att lämna in. Får helt enkelt hoppas på att Noel är bra till på måndag, får både hans och min skull... :o)

   Tror jag ska leta upp någon bra skräckfilm till ikväll tycker att det är passande, det är ju trots allt fredagen den 13:e...

  

Kommentarer
Postat av: erica

de leder ju serien så dålig är de ju inte .

2009-02-14 @ 13:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback