Emmie bemmie

   Jag sitter och skickar lite jobbansökningar till diverse kommuner runt omkring Skara, jag skickar via min hotmail. Varje mail avslutas med ett Mvh Emmie, det kommer genast upp ett ilskerött streck under Emmie, programmet anser att detta är felstavat. Bara för skoj skull så klickar jag för att kolla alternativen det har att ge mig...

  • Emma, ja det är ju en klassiker mången man har velat ersätta mig med en Emma.
  • Femmil, whaat?! ni anser att detta är ett ord men inte Emmie....
  • Blemmig, känner mig genast som en enda stor röd lyssnade finne.
  • Slemmig, that's it! Nu vet jag att någon blivit mutad, jag visste att det skulle bli jävelskap nu när Elin tjänar pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback