De hade en surprise för dig...

   ... nej riktigt så var det inte, utan det var Noel som fick en överraskning, en liten rolig sådan. Det kom en avi med posten om ett paket till Noel som skulle hämtas ut, jag trodde att det var mormor och morfar som hade skickat något det stod nämligen Andersson Jönnerstig ( Noel heter bara Andersson ) och de skriver alltid det för att posten verkligen ska komma rätt. Väl hemma så öppnar Noel sitt paket vilket visar sig vara en jättefin bok, han blir helnöjd men så är där också ett kort med.. från Norra Skåne som gratulerar till vinsten i någon tävling...!? Jag är ju skåning men jag prenumererar knappast på Norran. Jag tror ju fortfarande i mitt stilla sinne att det är mamma eller pappa, men när jag ringer så utbrister pappa: - Nej nej nej, det där är din moster Britt-Marie hon brukar göra sånt.
 Aaaah... när han sa det så klingade det rätt faktiskt... jag minns att jag har vunnit priser från julskyltnings-tävlingen också och det var antingen mormor eller Britt-Marie som såg till att jag gjorde det för jag var inte nära Skåne då...  :o)
 Ja jag har ju inte fått det bekräftat ännu, jag ringde min moster men hon befann sig på annan plats så jag sms:ade min kusin och hon trodde att det mycket väl kunde vara hon... Men en sak är säker iaf och det är att det värmer, det är synd och skam att säga att jag träffar min moster ofta och gångerna hon har träffat Noel är inte många, men med gratulationskort och en sak som denna så vet man om att hon tänker på oss. Det gör en riktigt riktigt glad!

Kommentarer
Postat av: Marlen

Så fint du har skrivit om lilla mamma...

Alla älskar vi väl våra mammor, men jag måste ju bara säga att jag så klart tycker att min mamma blev lite extra superduperbäst då jag läste detta... Hon är lite som mormor...

Det ska minsann bli mitt mål i livet, att bli lite som dem!

Jag har skickat en länk till mamma med ditt inlägg!

KRAM KRAM!

2009-02-21 @ 08:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback