Checklistan


   Ja vi har en checklista, en to-do-lista över saker som måste göras innan vi flyttar. Listan är jäkligt lång, så lång att det känns som att den aldrig ska ta slut. Jag har ju flyttat förut, flera gånger och långt också såklart; jag flyttade ju trots allt från Skåne till Stockholm men den gången var det ju bara till att packa resväskan och sätta sig på tåget... Riktigt så är det inte denna gången utan det är en herrans massa planerande som måste till för att allt ska klicka och falla på rätt plats.
 Men en sak är iaf fixad, en sak som gör det hela ännu mer oåterkalleligt; vi var och sa upp vår lägenhet igår! Tänk vi SÄGER UPP en lägenhet i Stockholm, den är inte i det bästa området men jag vet att det ändå är tusentals människor som skulle vilja ha den...
 Nu måste vi flytta till den 1:a juni för sen har vi ingenstans att bo här uppe, men fy fan va gött att slippa att tillbringa ännu en sommar i en lägenhet utan trädgård. Jag tror jag ska utnyttja vår lilla trädgård till max i sommar och tälta så länge vädret tillåter! Eddo har lovat att stå för grillad mat hela sommaren, kan de bli bättre!?

Kommentarer
Postat av: Lindha

återkom efter sommaren så får vi se om han höll sitt löfte! =))

2009-02-21 @ 12:51:39
URL: http://livansplace.blogg.se/
Postat av: elin

count me in :)

2009-02-21 @ 22:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback