Årets tv-månad

   Ja jag undrar om det inte är det, årets tv-månad alltså. Jag eller ska jag säga vi barn i vår familj har blivit drillade från barnsben att följa vartenda litet idrottevenemang som sänds på tv och det sitter kvar. Fast jag föll ju inte i fällan helt, fotboll är ju inte min grej... medan min farfar, min pappa, mina båda systrar och min ena bror har spelat fotboll, en massa fotboll i vår släkt alltså.
 Men denna månad är späckad med skidor, just nu är det alpina VM som kommer avlösas av min favorit skidskytte VM som sedan i sin tur avlöses av längdskide VM. Dessutom finns det massar med duktiga och hårt kämpande svenskar som deltar i dessa tre VM, medaljchanserna är riktigt goda och vi måste ju erkänna att det är mycket roligare att titta då...


Kommentarer
Postat av: Marlen

Ibland förundras man över att vi är släkt! I hate att titta på all sorts sport på tv... Var finns tjusningen? Då föredrar jag Melodifestivalen ;)

2009-02-06 @ 15:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback