Långfredag 2009



   Ja så var det påsk ännu en gång, jag kan inte påstå att jag firar påsken direkt. Visst Noel får sig ett påskägg och förra året var vi i skogen och fixade påskris som smyckades med ägg och fjädrar men riset får vänta till nästa år orkar inte böka med det iår.
 Men Noel och jag har faktiskt gjort oss en påskatårta, Noel har gått och tjatat om att han ville ha grädde, japp grädde, en bra tid nu... men jag förklarade att han kommer inte få bara grädde i en skål utan då får vi göra något att ha grädden till och ja varför inte en tårta. Detta kom vi fram till i måndags och tro mig han hade inte glömt, klockan sju i morse när Eddo skulle till jobbet så var Noel uppe och förklarade att tårta stod på dagens schema.

 Men nu så borde vi minsann se till att gå ut en stund i det underbara vädret.

 Glad Påsk på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback