Sexnovell



Ja jag hittade denna statistiken på en blogg jag läser och  jag fann den lite intressant, jag blev upplyst om endel som jag inte visste om oss svenskar som läser bloggar ( detta är en statistik på vad svenska blogg läsare söker mest på, och ja jag förstår lika lite som ni om hur man lyckas få fram denna fakta ).

 Sex är intressant, det har det ju alltid varit, har jag förstått... Men sexnoveller? Är detta då "tant-snusk-böcker"-aktigt eller är det Rapport klass på dem. Finns det de som sitter och skriver sexnoveller på sina bloggar? Hur mäter man nöjda läsare? Är det antal.. nej, jag tror jag låter tanken stanna där.

 Onanera? Ja jag vet ju att jag inte vill läsa om andras erfarenheter om det när jag bloggar runt...

Ja, så kollar man vidare på listan, olika bloggares "namn" kommer upp, Papa Dee det är ju inte så svårt att lista ut varför han står med, men så på elfte plats så har vi gummistövlar, jag måste ju säga att det var lite otippat. Nu när det är så mycket som har med sex att göra så undrar man ju genast om det är någon slags fetisch som drabbat svenska bloggläsare, jag har hört talas om mycket men har aldrig förknippat gummistövlar med sex in any shape, form or way, tills nu.
Men det kanske säger mer om mig än Sveriges blogg läsare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback