Playback

 Ja nu förstår man ju att A-teens gjorde en Milli Vanilli och ägnade sig åt fusk och falsksång... Ja de slog väl kanske inte igenom pga sina unika sångtalang, jag vet inte riktigt varför de slog igenom. Elin det kan väl du svara på, ditt lilla popsnöre ;)
 Men ja nu kan man ju fråga sig hur jag har dragit denna slutsatsen... Jag sitter just nu och tittar på Sing-a-long, ett ganska så roligt program tycker jag, Rene hon är härlig och ärlig hon. Det är denna utav A-Teens sångfåglar som är med i dagens program ( jag vet inte vad hon heter );



 Hon var med i något annat musikprogram nu ikväll också, hon ska väl släppa någon platta så nu är det stenhård marknadsföring som gäller. Men den jävel som går och köpen hennes platta efter att ha hört henne sjunga här är ju mer än lovligt galen för människan kan faktiskt inte sjunga och särskilt karismatisk är hon ju inte heller...

 Ja efter kvällens prestation är jag övertygad om att playback var friskt förekommande under deras konserter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback