Ok nu räcker det!

 Vi vet väl alla vid det här laget vilken film det var som gick i lördags.. Har ni av någon underlig anledning missat det så var det Pearl Harbor. Egentligen visste inte jag det, men annonseringen av filmen i vareviga blogg följde efter mig som ett jäkla sportresultat!! Ni vet, man blundar vid tidningsstället, stänger av radion och tvn, men allt är förgäves för helt plötsligt kommer någon kommer fram och kläcker ur sig ett; fy fan vilken match, men var det verkligen rättvist att Kalmar vann med 4-3...
 Ja man kan ju undra varför jag hänger upp mig så på den filmen, men det är helt enkelt för att det är en sååå överreklamerad film som är söndertrasad av allt romantiskt dravel! Jag visste inte vad karaktärerna hette, men nu vet jag iaf att DANNY dör. Det enda jag kan hoppas på nu är att någon jäkel läser detta inlägget precis innan de sätter sig för att se Pearl Harbor för första gången.
 Aaah, den tanken värmer mitt hjärta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback