Noel säger

- Titta här Noel, denna kom med posten idag, säger jag och ger honom den senaste lilla BR-katalogen.
- Wow... är den min? frågar han med stora ögon.
- Ja den är din...
 Så sitter han och bläddrar lite, kollar på möjlig inköp för mamma och pappa, så kommer han till en sida som verkligen faller honom i smaken.
- Jag vill ha alla här, säger han och drar handen över hela uppslaget.
- Men det kostar mycket pengar att köpa alla de grejorna, förklarar jag då.
- De gör inte ( det gör inget ), jag älskar många pengar, förklarar han uppriktigt.


 Vi äter middag, jag har lovat Noel att han ska få kolasås med glass sen ( it's not the other way around med honom ) när han har ätit upp alla mat.
 - Hur går det med maten Noel?
- Du har inte ätit upp allt.
- Jo det har jag visst.
- Jag får se!
 Jag visar honom min tomma tallrik.
Så tittar Noel på mig med skräckfylld blick - Men du ska inte ha glass!
- Jo det ska jag nog.
 Han ger ifrån sig ett förtvivlat skri - Neeeeeeeeeeeeej! så slänger han sig efter mig...

Kommentarer
Postat av: Marlen

Marlen säger:Noel är så jättecharmigt söt på bilden!

2008-09-27 @ 17:07:15
URL: http://wwwfrokenolssons.blogg.se/
Postat av: elin

haru låtit en frisör klippa han eller har du blivit sjujävlig påt? :) så stajlad å söt!

2008-09-27 @ 18:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback