Glatt överraskad

 Jag var extremt avogt inställd till den nya Idol-juryn, tänkte att nu hypar tv4 några nya svenska "mega"-producenter igen. Den förra juryn var ju mest en samling pinsamma wannabes, de var bara för mycket åt alla håll.
 Men nu så känner jag mig lite smått förälskad i Anders Bagge! Han blir nästan som ett litet barn när han hört någon sjunga som han tycker är bra. Ja så ser han bara så snäll och kramgo ut, hur kan man inte tycka om honom.
 Andreas Carlsson verkar ha fått rollen "surfittan" i gänget, men ja någon ska ju ha den... Sen att man fick se ett snabbt klipp med honom när han gläfste som en pilsk hyena över någon snygg liten snäcka, ja det gör ju inte saken mycket bättre.
 Laila Bagge har jag inte grepp om ännu, kanske lite överspelad, men jag ska inte döma ännu, jag var alldeles för snabb innan så nu håller jag tillbaka!

 Nä så nu kör vi för allt vad tygen håller, dehär är Idol 2008 och allt känns för jäkla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback