Gissa vem

 Jag snokar rundor lite på aftonbladets hemsida, läser oftast bara kändisnytt där för jag tycker att det är en ganska så sjabbig tidning som enbart går ut på sensationsjournalistik. Så jag scrollar lite, ser att Carolina Gynning har en nära vänskap - med en popstjärna. Hans ansikte visas inte, istället ser man bara en rund beige fläck. Det här är ju spännande, jag förväntar sig att det åtminstonde är en Backstreet Boys-stjärna bakom fläcken, kanske är det självaste Tommy Lee? Så jag klickar, spänd av förväntad! Andreas Kleerup är det som gömmer sig bakom fläcken. Vem fan är Andeas Kleerup?? De hade fan inte behövt dölja honom för jag hade inte vetat vem det var ens om jag såg honom!

 Tss... Andreas fucking Kleerup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback