Aah vilken lättnad

 I år känns det bra, julen är räddad; jag har redan kommit på vad jag önskar mig i julklapp ( ja förutom det Nintendo Wii som Elin lovat mig )! Jag vill bli WWF vän, det kostar från 300 kr, men om man betalar in 540 kr så får man en jättefin panda-dekal och en bok som verkar superfin, nämligen Vindar från Arktis. Detta vill jag ha i julklapp, helt seriöst alltså, man skänker lite pengar till ett väldigt gott ändamål och jag får mitt medlemskap och en fin bok. Det kanske verkar konstigt, men när det gäller sådanahär saker så är jag lite koko.
 Helst av allt så skulle jag vilja ge alla jag känner en donation i deras namn till WWF i julklapp, varje person får ett fint kort och så, men jag har en känsla av att det inte kommer klinga så väl... tröja vs donation.. tröja vs donation... tröja!
 Fy fan jag känner bara giriga jävlar... just det, jag pratar om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback