En liten lur blev min tur.

 Sitter här i min fåtölj och kollar lite på datorn och tittar på Du är vad du äter, Katrin tidigare Schulman är med ikväll och jag gillar henne skarpt så detta är ett roligt avsnitt att titta på. Annars tycker jag väl att detta program är sådär, det hade varit mer intressant att se hur många det är som håller sig till denna extrema livsstilen efter att kamerorna stängts av, jag tror ju inte att det är så många. Men självklart så ger det resultat, det är väl såhär vi allihopa skulle behöva leva egentligen. Men det verkar väldigt, väldigt tråkigt.

 Eddo har somnat på soffan, inget ovanligt med detta och som vanligt måste man nästan maxa ljudet på Tvn för att överhuvudtaget höra något; han snarkar så in i nordens. Han nekar till det, blånekar, undrar vad jag snackar om för det är ju ingen annan som sagt till honom att han snarkar inte, han kan inte förstå varför skulle vara ett problem att sova med honom inte.
 Men nu jävlar, nu har jag bevis; jag har en videoinspelning á la Eddo på min mobltelefon nu. Så fort han vaknar så ska jag spela upp denna för honom och skratta rakt ut, antagligen småfnissa för mig själv under en längre tid. Ja det låter kanske lite elakt, men det tål han, han har alldeles för bra självförtroende som det är, jag måste göra allt jag kan för att hålla honom på mattan.

Kommentarer
Postat av: elin

haha, precis vad ja tänkte att du skulle göra... men han kommer nog fasen fortsätta blåneka å påstå att du fifflat me inspelningen...

2008-10-09 @ 21:50:54
URL: http://twiistedme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback