Mirror mirror on the wall...

Häromkvällen när jag var påväg hem från jobbet, klockan var väl 23.40 ungefär så skedde en sak som jag inte vet vad jag ska tycka om. Precis när jag går in under en upplyst bro så kommer det en man som samtidigt går in från andra hållet, han hade vanliga beiga byxor, blå gubba-jacka och demonstrativt uppehållande en påse, " I LOVE ECO ", för ansiktet.

Hmmm...

Nu undrar man ju lite varför han gjorde så.
  • Kanske får han betalt av ICA som vandrande reklampelare, för tro mig den påsen har etsat sig fast på min hornhinna.
  • När jag kom in i hissen hemma så var jag ju genast tvungen att kolla om jag såg ovanligt ful ut just denna kvällen, så pass ful att han blev så förfärad att han var tvungen att skyla sig.
  • Han var invandrare, kanske får han inte titta på kvinnor efter 23.30? 
  • Har han begått ett brott? Han har bara inte hittat något bättre att maskera sig med, han lyckades ju iaf för jag har inte en aning om hur han ser ut i fejan.
Ja jag kan ju bara spekulera men lite konstigt var det allt iaf...

Kommentarer
Postat av: Marlen

Ha ha! Jag har ingen aning vad som föranledde denna man att göra så, men jag kom helt osökt in på då jag gick längs med cykelvägen här i stan och mötte en asiatisk kvinna för några månader sedan. Hon går helt vanligt fram tills hon är 1,5 meter ifrån mig. Då höjer hon vänster hand och för upp ett munskydd över näsa och mun. Detta höll hon kvar medan hon passerade mig... Har jag SÅ dålig andedräkt eller ser jag ut som en vandrande bakteriehärd eller?

2008-10-27 @ 23:20:41
URL: http://wwwfrokenolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback