Memorylane



Jag tror jag var runt 10, jag vet att det var samma år som gamlafarmor gick bort, och vi var på semester i Varberg. Pappa hade ett mixed-tape som jag lyssnade på med min freestyle under hela denna semestern. Hotel California - The Eagles var med och jag tyckte den var så bra, jag tycker det fortfarande.
 Det är märkligt hur starkt man kopplar artister/låtar till olika minnen och händelserna i livet, bara genom att höra låten hamnar man i en helt annan sinnesstämmning och minnen blir så starka. Allt får färg.

Min freestyle var gul.

Kommentarer
Postat av: Marlen

Jag var 18. På skidresa i Badgastein med mina gymnaiekompisar. Det var barer och discon. Han hette Björn...

2008-10-22 @ 22:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback