Funbeat.se

För ett år sedan så blev jag medlem på en sida som jag tycker är himla bra, inte för att jag använt den tillnärmelsevis så mycket som jag borde gjort, men den är bra. Sidan är funbeat.se och det är en träningsdagbok där man kan föra in vad man tränat ( det finns redan massor med redan angivna träningsformer ), vad man kommer att träna, det finns ungefärligt angivet vad man förbränner vid olika träningsformer, olika mål man har med träningen och man kan föra in sin vikt och viktresultat. Är man ute och går mycket så finns det kartor där man kan lägga upp sina rundor och automatiskt räknas det ut hur långa dessa rundor är.
 Ja där finns massor av roligheter helt enkelt och det är helt gratis =O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback