En vanlig fredags natt?

 Jag sitter här på jobbet i godan ro, minding me own buisness, surfar lite på datorn, tittar på något avsnitt Prison Break OCH så försöker jag komma på vad fan grannen håller på med.
 Det låter väldigt konstigt från grannen, två alternativ poppar upp i mitt huvud, antingen har man sex där eller också är det någon som får riktigt jäkla mycket med spö, det låter liksom som långa stön och det kan förekomma i båda fallen, det har jag sett på film. Det är ju också så att ljud förvrängs när det ska ta sig igenom olika typer av hinder, men om det jag hör stämmer så verkar de även innebos av någon/några som pratar mongo. Ja jag vet, det är inte snällt sagt, but I don't know how to break it.... Eller kanske är det så att det är väldigt fulla människor där, det är ju trots allt fredagnatt och jag hörde lite musik spelas för ett par timmar sedan, men om det var från samma ställe....

 Ja jag tycker iaf att det nästan är oförskämt att låta mig sitta här undrandes, de borde komma ner och berätta vad fan de håller på med, de måste ju förstå att man undrar när det låter så konstigt!

Kommentarer
Postat av: Marlen

Det finns säkerligen någon paragraf som innebär att en hyresgäst är tvingad att berätta för alla sina grannar EXAKT vad de håller på med vid dygnets alla tidpunkter. Vi ska bara hitta den paragrafen Emmie! Tyvärr händer det inget spännande i "mitt hus". Jag hör bara en hund som rusar nerför och uppför en trappa samt över ett golv. Inget märkligt i sig, men om man sover och blir väckt av detta så tror man f-n att jorden håller på att rämna...

2008-10-04 @ 08:15:43
URL: http://wwwfrokenolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback