Dit ska inte hit!


 Ok, jag läste precis i en blogg att det sägs finnas en spindel i Venezuelas regnskog som är en och en halv meter i diameter ( ja fot till fot eller tass till tass eller vad fasen de har ) och alltså jag är inte rädd för spindlar eller småkryp men detdär är ju för fan en spindel som skulle klarat sig utmärkt på dinosauriernas tid. Jag föreslår iaf att vi totalbojkottar Venezuela, isolerar dem från omvärlden, låter dem klara sig själva för om de har spindelmonster vet man fan inte vad mer de kan ha undangömt i djungeln.

Kommentarer
Postat av: Marlen

Fy bubblan vilken bjässe! Och jag som tyckte att den jag hittade i mitt badrum var stor. Den var väl 4 cm från ben till ben so to say...

Jag tänker på att de kan hoppa ner i någon väska som någon tar med sig in i vårt kära land. Har DU också tänkt på det Emmie? Näääää vi tänker inte på det va'?

2008-10-31 @ 19:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback