Det har gått över styr

 Ja vägen går onekligen rätt mot ett stup och jag önskar att väjningsplikt rådde. Mitt problem har gjort mig förvirrad, stressad och lite ångestfylld, hur ska jag råda bot? Nä, det finns ingen bot att finna och kanske vill jag inte ha den heller, I pleed the fifth.
 
 Problemet ligger i att jag följer för många serier och allt börjar bli mer än lovligt snurrigt. Jag behöver dem, för vad ska jag annars göra på jobbet, jobba?! Don't be silly! Jag följer ju aldrig dem på TV längre, när man jobbar natt är det inte lönt för man missar för ofta. Så allt fixas via datorn, men jag är ju inte en speciellt välorganiserad människa, men det skulle behövts nu kan jag ju säga er. För jag har ett jäkla göre med att hålla reda på vilken säsong och vilket avsnitt jag är på i alla dessa serier, och jag kan ju inte spara för framtida referens för så mycket hårddisk har jag inte, så inte heller den lyxen kan jag unna mig.
 Så här över styr är det denna hösten;
  • Prison Break
  • House
  • Terminator - The Sarah Connor Chronicles
  • The Shield
  • Grey's Anatomy
  • The Hills
  • E.R.
  • Desperate Housewives
  • Lost ( men egentligen inte aktuellt denna höst, men det ligger och ruvar ändå )
  • Heroes
  • Nip/Tuck ( börjar när som helst )
  • Survivor
  • Smallville ( t.o.m. )
  • Californication ( tackså mycket Elin )
  • Boston Legal
Ja jag vet att listan kan göras ännu längre men jag är i det tidiga stadiet av brain-meltdown så jag tror jag stannar där.

Aaah, hela jag är full av I-landsproblem!

Kommentarer
Postat av: Marlen

Aha!!! Här har vi anledningen till varför du inte tagit jobbet som finansminister. Du har alltså inte tid...;o)

2008-10-07 @ 15:49:02
URL: http://wwwfrokenolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback