Comeback?

Är det bara jag som inte fattar varför man kallar Britney Spears kommande skiva en comeback? Det var ju inte längesedan hon släppte sin senaste skiva som dessutom var en hit och gav henne 3 grammys.



Jag tror att jag kommer tralla till denna låten faktiskt, tror den är riktigt bra att träna till den har ett bra beat  =o)

 Jag såg att det gjorts en dokumentär där Brittan medverkar och berättar om bakomliggande orsaker till hennes melt-down, jag är ju lite töntig så jag ser framemot att se den. Har varit så irriterad över hur pressen framställt henne de senaste åren, nog för att hon har varit sensationell men jag förstår inte varför allting ska vridas på och ha sig för att få ett löp. Och hur trött är man inte på att läsa om uppgifter från " anonym källa i stjärnans närhet", det äcklar mig hur man kan sälja lösnummer på andras olycka och att man förvränger allting. Det kan nästan göra mig ledsen hur man försöker bilda elaka uppfattningar om kändisar åt andra människor ( did that make any sense :P )... Man kan inte rättfärdiggöra det hela med att de är lyckligt lottade och att deras bankkonton är feta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback