Äntligen!


 Ja så har man äntligen fått se och höra ett underhållande nummer i Idol, skönt att man kan lita på Lars iaf, tyckte han gjorde en klockren tolkning av "Det börjar verka kärlek banne mig"...
 Alla de andra deltagarna var ungefär lika tråkiga som alltid, ja förutom icke-svensken det är väl lag på att man ska hänföras över hans otroliga, smått mirakulösa svenska nummer, sen att hela han osar schlager det är ju helt enkelt inte riktigt min grej... men han kan nog bli ett riktigt bra litet pop-snöre.

 Men tack Lars, TACK!

Kommentarer
Postat av: Marlen

Skojar du med mig Emmie? Jag tycker att han visar att han inte hör hemma i Idol. Har en taskigt barnslig inställning så fort det vankas låtar som inte passar hans röst, stil och image. Som ett litet barn osm inte får som han vill. Nej, trams kallar jag det. Tycker att Malta-grabben ska vinna. Han är ju liksom redan en artist. Sedan ryser jag då jag hör Annas röst, men jag förstår ju att den absolut inte passar till all sorts musik. Men what a nice voice tjejen har! Så där. Nog talat om ett program som jag eg bara ser med ett halvt öga, hur det nu går till...

2008-11-01 @ 16:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback