Hur ska ni någonsin orka?!

Listan

 1 ) Vilken svordom använder du mest?
       - Fitta
 2 ) Äger du en iPod?
       - Nej
 3 ) Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
      - Väckarklocka? Är det här ett skämt eller?
 4 ) Hur många resväskor äger du?
      - Jag tänkte först skriva en; min stora lilla men sen kom jag på att jag hade 3 till. Så 4.
 5 ) Använder du flip-flops?
       - Ja, de jag hade använde jag så mycket att de gick sönder. Men de är ett jäkla göre innan man har gått i dem!
 6 ) Var köper du matvaror från?
       - Konsum, PrisXtra eller Willys.
 7 ) Tar du hellre bilden än är med på den?
       - Ja det är ju bara att kolla igenom våra foton, men jag har kommit på att det är ganska så förbannat tråkigt.            Revolution!
 8 ) Vilken var den senaste filmen du såg?
      - Alltså jag minns fan inte, de har ju gått över styr som sagt med film/ serie-tittandet!
 9 ) Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
       - Haha hahaha... en hel barnfamilj, eller huur!
 10 ) Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
       - Beror ju lite på summan, men en lägenhet eller ett hus.
 11 )  Har någon någonsin kallat dig lat?
       - On several occations!! Haha... Ställ dig i kö...
 12 ) Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
       - Let me check! Hellacopters, Rammstein och AC/DC... btw Hellacopters stink!
 13 ) Vilken är världens bästa artist/ grupp just nu?
       - Just nu, vettefan, men AC/DC är ju alltid bra.
 14 ) Har någon berätttat en hemlighet för dig denna veckan och isf vilken?
       - Njae..
 15 ) När senaste var det någon som stötte på dig?
       - Åhherreminjesus! Det är så längesedan att den någon nog har gått och dött tom.
 16 ) Vad åt du till middag senast?
       - Skinkschnitzel, potatis och sallad ( måste ju lägga till sallad, ser för jävla bra ut )
 17 ) Använder du huvtröjar?
       - Njaee
 18 ) Kan du vissla?
       - Klart jag kan. Elin var mer än lovligt sen med det dock vill jag minnas!
 19 ) Vem ringde dig senast?
       - Eddo, vem annars, han ringer hela tiden nu för tiden. Måste snart byta nummer!
 20 ) Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
       - Den jag får plats i?
 21 ) Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
       - Ja jag kan ju inte hindra folk från att ställa sig bakom mig liksom...
 22 ) Vilket riktnummer befinner du dig i?
       - 08
 23 ) Tittade du på tecknat när du var liten?
       - Vadå "när du var liten", I still do and am damn proud of it too!
 24 ) Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
       - Kista Centrum, ett av Sthlm's största iaf.
 25 ) Hur många syskon har du?
       - 3 äldre halvsyskon och 2 yngre helsystrar.
 26 ) Är du blyg inför det motsatta könet?
       - Kanske om en främling har det pekandes rakt mot mig, då skulle jag nog lägga benen på ryggen!
 27 ) Vilken film kan du alla replikerna till?
       - Ingen. " Boom says the dynamite!"
 28 ) Äger du några band t-shirts?
       - Jo, jag har nog kvar dendär Maiden- tishan.
 29 ) När flög du senast?
       - För 8 år sedan, till USA, i USA och hem från USA.
 30 ) Hur många stolar står kring ditt köksbord?
       - 3, less is more.
 31 ) Läser du för skojs skull?
       - Vadå för skojs skull, det är förfan på liv och död nästan varje gång.
 32 ) Pratar du några andra språk?
       - Den obligatoriska engelskan och Noelska och den är fan inte alltid så lätt att ta till sig!
 33 ) Diskar du din egen disk?
       - Skulle aldrig falla mig in, diskmaskinen ska göra skäl för alla pengar den kostat mig!
 34 ) Har du gråtit offentligt?
       - Vad menas med det, på offentlig plats, inför någon, på svt inför hela svenska folket?
 35 ) Har du en stationär dator eller en laptop?
       - Jag och min bärbara, vi är som ler och långhalm.
 36 ) Försöker du alltid lära dig nya saker?
       - Aldrig skulle jag vilja säga, jag är ingen re-invent yourself kind of person.
 37 ) Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
       - Piercingar, njaee... tatuering ja, när det finns pengar för det så ska jag fix'at.
 38 ) Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
       - Nej, helst inte, det känns ju bara dumt.
 39 ) Kan du kasta macka?
       - Ja men jag gör inte det gärna, blir så kladdigt.
 40 ) Har du någonsin vart på Jamaica?
       - Nej, men jag skulle verkligen verkligen verkligen vilja, verkligen....

Herregud vad många frågor!

 41 ) Vad har du med dig in på bion?
       - Dricka, varma chips och Eddo oftast.
 42 ) Vem var din favoritlärare och varför?
       - Anna-Lena Benteke på Önnestad. Hård men rättvis.
 43 ) Har du dejtat någon med en annan religion?
       - Nej.
 44 ) Vad har du för väder?
       - Mörkt och ruggigt höstväder.
 45 ) Har du en blogg?
       - You tell me.
 46 ) Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
       - Hade 2; Samhäll och religion.
 47 ) Gillar du att flyga?
       - Varken gillar eller ogillar.
 48 ) Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
       - Tålamod?
 49 ) När sov du senast på golvet?
       - Riktigt på golvet? Låg på liggunderlägg i Aspudden för vi inte hade någon säng, var på smällen. Det var kul! Yep!
 50 ) Vilken är din favoritdrink?
       - Nu pratar vi alkohol, det är inte gott vad man än gör med den!
 51 ) Gillar du din boendesituation?
       - Nej för bövelen! Any takers?
 52 ) Vilken är din mammas hemstad?
       - Stad? Haha hahaa.... Vanneberga, 2 gator, inget torg, 530 gären.
 53 ) Din pappas hemstad?
       - Malmö.
 54 ) Hur många timmar måste du sova för att fungera?
       - Har inget såntdär magiskt tal, de varierar.
 55 ) Är dina dagar fullbokade och stressiga?
       - De vore att lögna om jag svarade ja.
 56 ) Hamnade du ofta i trubbel för att ha pratat under lektionerna?
       - Nej, jag har alltid haft ganska så stor respekt för lärare... förutom Höbbe..stackars Höbbe... haha
 57 ) Vilken är din favoritfrukt?
       - Kiwi funkar alltid faktiskt.
 58 ) Bryr du dig om antalet kalorier du köper?
       - Det kanske är lite överkurs att hålla reda på alla man köper...
 59 ) Hur gammal blir du på din nästa födelsedag?
       - 28, and I own all of them!
 60 ) Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
       - Ja, jag skrattar alltid när folk stavar eller formulerar sig som, som... ok I'll shut up!
 61 ) Tror du på liv på andra planeter?
       - Jadå, men de måste ju inte nödvändigtvis flyga tefat eller vilja utrota mänskligheten.
 62 ) Vem var den senaste personen att göra dig arg?
       - Eddo, fast arg... frustrerad och irriterad möjligen.
 63 ) Tror du att Gud är man eller kvinna?
       - None of the above.
 64 ) Vad var det senaste du åt?
       - Havreboll.
 65 ) Kommer du bäst överens med personer av samma eller motsatta könet?
       - ( Mycket kön här tycker jag ) Jag vet inte, det handlar ju om personen, inte KÖNET.
 66 ) Hur valde dina föräldrar ditt namn?
       - Det var pappas idé, morfar blev helt förskräckt tyckte att så kunde den stackars lilla inte heta!

Yep! Neverending this one...

 67 ) Gillar du senap?
       - Johnny´s senap, ibland.
 68 ) Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
       - Nu kan det bara bli värre!
 69 ) Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
       - Nej jag fick aldrig idiot-genen... den hoppa över mig.
 70 ) Vilken film-karaktär påminner mest om dig själv?
       - De har aldrig satt ihop en så komplex karaktär, men jag återkommer om det mot förmodan skulle ske.
 71 ) Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste isf?
       - Nej, jag tycker inte om begagnade saker.
 72 ) Tycker du om att krama folk?
       - Alltså det är ju inte så att jag går runt och kram-rape'ar random people, men ja de jag känner why not?
 73 ) Skulle du säga att du var trendig?
       - Haha... I wish!!
 74 ) Äger du en digitalkamera?
       - Nä, jag ber främlingar ta kort på oss och skicka dem via mail.
 75 ) Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
       - Ingen face to face iaf...
 76 ) Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
       - Jag ska säga er att jag har aldrig blivit arg när en telefonförsäljare har sagt att de ska återkomma men inte gjort det.
 77 ) Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
       - Utvandrarna - böckerna har sina sorgliga stunder.
 78 ) Tycker du att du är attraktiv?
      - Jag tycker väl att jag har potential att vara det, så säger jag.
 79 ) Vad är du allergisk mot?
      - Ingenting vad jag vet.
 80 ) Får du dåligt samvete efter att ha ätit kött?
      - Det har hänt.
 81 ) Om du var född av mottsatt KÖN, vad hade du hetat?
      - Hur ska jag kunna veta det?!
 82 ) Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
      - Aah hur ska jag kunna orka läsa allt detta på någon utav era bloggar?! You tell me =P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback