Sverige - Ryssland 0 - 1

   Tittar lite på "Låt den rätte komma in", vet inte riktigt vad jag ska tycka om den, lite seg, men den har inte varat så länge så jag ska ge den en ärlig chans.
 Men seriöst; What's up with the clothes!?
 Alltså om det är meningen att den ska utspela sig i nutid, dvs 2000-talet så känner jag mig som svensk aningens kränkt! Jag var bättre klädd när jag var liten för fan och det är illa, illa.
 Tänk att folk i andra länder kommer att se denna filmen...
 - Oh the movis is taking place in Russia you said?
 - Nono, Sweden!
 
- Oh Sweden is a city in Russia?
 - Nono, Sweden is a country.
 -
Oh, but former Russia?

 ( jaja, nu är Ryssland kränkt, whatever! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback