I min fantasi...

   Ibland kan jag inte fatta att den här läckerbiten är min, skåda och njut ;P



Men det har sitt pris, han är ganska så fåfäng också, det tar en jäkla tid innan han har gjort sig färdig om vi ska någonstans! Men det kan det kanske vara värt...

Och det är ett jäkla företag att ta kort på honom, han måste godkänna bilderna innan man sparar dem. Gillar han inte dem så raderar han dem. Han har tom gått så långt att när vi var hos Elin så snokade han reda på hennes kamera som hon tagit bilder på honom med och raderade de han inte gillade. Vi blev djupt chockade måste jag tillägga!

Jaja, ni ska väl inte lyssna på mig, jag är förälskad och därmed partisk!

Kommentarer
Postat av: elin

snygg tröja måste ja säga. men säg d inte till honom ba :P

2008-11-22 @ 18:31:42
URL: http://twiistedme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback