I detta fallet


 Ja då sitter man här igen på jobbet och tjuvar lina och som sig bör så går det jävligt segt, man får vad man förtjänar här i livet säger de som inte vet vad de pratar om.

 Påväg till jobbet idag vid 21 snåret så märkte jag att de fryst på och blivit sådär jobbigt halt. Kul när man bor på en kulle, som tur är så finns det kärringräcke som jag kunde gå och krama mig fast vid den värsta biten. Det hade varit alldeles för spännande att gå och ramla med datorn i ryggan, nä min spänning vill jag ha i en bok eller på film inte fan på riktigt!
 Men såklart medan man styltar fram som om man sketet på sig så kommer det några glidare som strutar fram som om isen endast fanns i min fantasi, störigt! Men den ene fick sitt när han helt plötsligt flaxade rundor så att han kunde gjort en Långben stand-in. Högmod går före fall sägs det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback