Han är kär i mig!


 Eddo och jag har kilat stadigt i snart 6 år, ett tag iaf tycker jag. Fortfarande gör han sånt som en kille bara brukar göra när man precis blivit ihop. Idag fixade han min fötter, det är som att ha ett litet spa hemma.
  • Han fixade ett fotbad.
  • Han filade, mina fötter är lenare än Noels rumpa ( sen att jag inte längre har någon trampdyna som skyddar när man faktiskt använder fötterna, vad gör det?! ).
  • Han smörjde in.
  • Han masserade ( finns det något mer himelskt än fotmassage!?!? )
  • Sen målade han fan-ta-mig mina tånaglar också.
 Dessa sakerna gjorde han på eget initiativ, jag fanns inte med i planeringen någon gång. Det kallar jag äkta kärlek det!

Kommentarer
Postat av: Marlen

Fy f-n vad avis jag blir!! Kan man hyra denne fantastiske man?

2008-11-08 @ 13:27:11
Postat av: Antonia

Han verkar ju vara den jag letar efter ;D Var hittade du honom??

2008-11-08 @ 14:43:39
URL: http://stainless.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback