Det bästa av det bästa



   Jaja, jag vet, jag lägger upp alldeles för mycket musik.. men det roar mig. Aight!
 Och detta är underbar musik, utav allt det jag har lagt upp så är detta bland det absolut bästa. Jag tröttnar aldrig! Btw så hade jag även denna låten när jag tränade. Kul! Yep!



 Har sett Rammstein live 2 ggr, båda gångerna med Elin såklart, även hon är ett hängivet Rammstein-fan. Första gången var bäst, det var på Hultsfred -02, hennes alldeles nyblivna Fredrik var med, regnet öste ner ( jag var helt dyngsur i mitt linne och mina jeans ) och det gjorde bara pyro-tekniken så jävla mycket häftigare. Vi hoppade, dansade och sjöng ( Fredrik gick till tältet med bara en sko ) som om vi fick betalt för det. Absolut bästa spelningen jag varit på! Vissa stunder skulle man kunna återuppleva om och om igen och detta är en utav dem!

Ich Will!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback