Badkaret - bostadens tillflyktsplats

   Eddo han är lite mer än alla badkarsbadare, han har många års vana. Han kan ligga där i flera timmar, själv påstår han att det är för att han är för lat för att gå upp.    Tsss - säger jag åt det.    Han ligger och njuter, timme ut och timme in ( han kan bada upp emot 4 timmar... ) OCH nuförtiden så flyr han även Noel. Det är liksom en skälig ursäkt för att jag ska ha Noel i några timmar nu på förmiddagen medan han kan ta det lugnt och bara ligga och filosofera för sig själv. Lite orättvist tycker jag, jag duschar på 5 minuter. Är det meningen att jag ska sitta på badrumsgolvet i 3 h och 55 min och vänta ut tiden? Bara för att lika ska vara lika, menar jag....... He aint getting more time of than I am, that's for damn sure!

   Anyhow...


  
Det är hemskt mullet idag, disigt också, vad ska vi hitta på? We are skined to, even worse... Hösten är ju given sitta-inne-och-mysa-för-det-är-så-tråkigt-väder-ute - årstid, men det är lite svårt att bara vara inne utan dåligt samvete när man har en liten jäkel också. Kanske kunde man åka en tripp till en inomhus-lekplats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback