Formatering

Aaah jeezez... Eddo formaterade min dator igår kväll, jättesnällt helt klart! Men typ 5 minuter in i handlingen slår det mig; aaaah jag ska ju jobba imorgon natt, hur faaan ska jag klara mig med en helt tom dator?!? Inga filmer ingenting... aaah quell misär!

 Ja jag kanske måste förklara mig lite, det kanske inte är alla som tar med datorn och glor på film på jobbet ( men om det är så, good for you! ). Jag jobbar som personlig assistent, jobbar kvällar och nätter oftast, och det vore dumt att påstå att jag har fullt upp på nätterna för det har jag inte. Utan jag tar med mig min dator som jag oftast laddat med sådant som jag vill titta på eller gör helt enkelt, utan den skulle jag nog somna strax efter tolv...

 Så idag sitter jag här med en heeelt tom dator som behöver program installerade och filmmappar fyllda, det är fan heljobbigt! Så det jag gör medan alla andra är i solen är att prepa min dator för några jobbenätter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback