En ny upplevelse

 Så  jag har skaffat mig en blogg, ett lite konstigt infall från min sida om jag får säga mitt. Jag satt på jobbet inatt ( haha vadå satt, jag låg i sängen på jobbet och försökte somna... ) och kunde inte släppa idén på att jag ville starta en blogg. Men visst kommer tvivlen över en, vad är egentligen intressant med mig... och ja, det är nog inte så mycket för gemeneman. Och vidare bra på att skriva det kan jag inte heller påstå att jag är, men detta kan ju helt klart vara ett ställe där jag kan försöka utveckla det. Jag har alltid tyckt om att skriva, men liksom, vad ska man skriva? Kan ju inte bara sitta där och skriva inköpslista efter inköpslista, det mister ju sin charm efter ett antal butiker.

 Och ja, vi kan ju klargöra en sak direkt och det är ju att man knappast är något datasnille och just nu ser min blogg lika rolig ut som en kolä** ( ja lista ut vad det är som ska stå där ni ;) ) men om det är så att sidan kommer få sig ett lyft, ja då går all cred till Eddo ( ja min sambo ) absolut! Men idéer har jag, självklart har jag idéer ojojoj =)  Särskilt som att lilla Elins blogg har blivit shiiitfrääässcch , det blir liksom extra tungt att ha en "sämre" blogg än sin lillasyster, nu är ju ära, heder och prestige på spel. Ja minstingen ( Erica ) har också en blogg, men just nu ser den ungefär lika rolig ut som min, lite mer text men vi är väl överens om att det är kvalitén och inte kvantiteten som bestämmer ;P

Ja det ska bli riktigt kul att kladda lite med en blogg faktiskt!

Kommentarer
Postat av: elin

kolädda är min gissning haha.

2008-07-26 @ 08:11:23
URL: http://twiistedme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback