Babushkha

Just nu ser jag ut som om jag heter Babushkha  och precis stigit av en Talinn-färja; jag färgar mina ögonbryn ( and it aint pretty ). Kommer väl se lite rolig ut nu de kommande dagarna men de bjuder jag på, ugliness comes before beauty right!

 Har suttit och tittat på Vägen till OS på SVT, en dokumentär om de mest utmärkande svenska friidrottarnas väg till OS. Jag är kär i hela bunten, mest i systrarna Kallur, väldigt väldigt kär. Och avundsjuk, när jag var lite drömde jag om att bli en sk friidrottstjärna, seriöst. Andra vill bli läkare, jag ville springa snabbast... Men det gjorde jag inte. Smällar man får ta.

 Sjukt skönt att vara ledig inatt, vid fyra när jag vaknade till liv igen så kände jag mig som en enda stor bakfylla; törstig och hungrig som ett djur och ont i hela kroppen. Men det har leat till sig nu, känner mig shiiitfräsch a la stekarstajl. Men imorgon är det bara på det igen som gäller...

 Nä, nu ska jag ut och ta mig en röga! Häng du med Elin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback