39½h

 Det är så många timmar jag har kvar att jobba tills min andra semester denna sommaren börjar. Det ska bli snuskigt skönt alltså, eller ja så snuskigt blir det inte ( väl he he ) för Eddo ska jag minsann inte umgås med. Vi umgås aldrig med varandra på semestern, sådana är vi. Jag drar från Sthlm så fort stämpelklockan plingat till, samma visa varje gång. Sthlms livet har aldrig gått in i mina ådror, smittat mitt blod, ätit av min själ har det gjort men snart är det slut!
 Min semester tillbringas med Elin, alltid, tätt ihopslingrade framför brasan ;P

 Idag har jag bara sovit typ, trist, hade hellre vart ledig och gått och badat med lilleman istället faktiskt. Tänk att kunna vara ledig en hel sommar, hyra en stuga vid en sjö eller havet och bara leva livet i en lite bubbla, just nu låter det som paradiset =)
( om allt som står här verkar lite flummigt så skyller jag det hela på att jag sitter på jobbet och lullar, då blir man knäpp )

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback