En helt vanlig onsdag

  
Tack vare Fredrik ( ja Elins Fredrik ) så sitter jag nu och lyssnar på vilken musik jag vill, helt gratis, fantastiskt! Och just nu lyssnar jag på Pinks senaste skiva Funhouse och den är helt otroligt bra.
 
   Just nu lever jag som i en liten bubbla, är det för bra för att vara sant eller kommer allting på något sätt bara falla samman. Jag/ vi väntar någon vecka till så att allt är kirrat innan man börjar jubla =)

   Idag är en dag som måste fyllas med plugg, jag har haft så dålig disciplin den senaste tiden och det gör mig både stressad och irriterad på mig själv. Mina betyg måste ju vara klara till i sommar av flera olika skäl, so get a grip woman!
Enough of this, catch you later...  

Kommentarer
Postat av: Antonia

Japp nu är jag ute på vägarna och leker ;D Gud vilken charmis Noel verkar vara !!! :)

2008-12-10 @ 13:50:40
URL: http://stainless.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback